Running Up That Hill - Placebo

Running Up That Hill-Placebo

安慰剂的歌总像是颂歌,悠悠地飘散进心田,然后慢慢把全身包容。

 我们都活在当下,珍惜身边人,世俗留给我们的矛盾太多,多想抛开一切,赤着双脚向自己心中的远处奔去,把心当做一叶扁舟随风飘荡。


It doesn't hurt me.我没受到伤害.

You wanna feel how it feels?你想知道受伤的感觉么?

You wanna know, know that it doesn't hurt me?你想知道我并没有受伤么?

You wanna hear about the deal I'm making?你想听听我都作了什么交易么?

You *be running up that hill*你应该奔向那山

You and me *be running up that hill*我和你都应该奔向那山

And if I only could,如果我可以,

Make a deal with God,和上帝做一个交易,           

And get him to swap our places,让他和我们交换地方,

Be running up that road,我们就可以奔向那路,

Be running up that hill,我们就可以奔向那山,

Be running up that building.我们就可以奔向那楼.

If I only could, oh.如果我可以的话就好了,哦.

You don't want to hurt me,你不想伤害我,

But see how deep the bullet lies.但却看到那颗子弹深深地嵌在我身体里.

Unaware that I'm tearing you asunder.我没觉察到我正在撕碎你.

There is thunder in our hearts, baby.在我们的心中有雷电,宝贝.

So much hate for the ones we love?如此憎恨我们所爱的人么?

Tell me, we both matter, don't we?告诉我,我们都在乎对方,是么?

You, *be running up that hill*你应该奔向那山

You and me, *be running up that hill*我和你都应该奔向那山

You and me won't be unhappy.我和你都将不开心.

And if I only could,如果我可以,

Make a deal with God,和上帝做一个交易,                 

And get him to swap our places,让他和我们交换地方,

Be running up that road,我们就可以奔向那路,

Be running up that hill,我们就可以奔向那山,

Be running up that building.我们就可以奔向那楼.

f I only could, oh.如果我可以的话就好了,哦.'

C'mon, baby, c'mon, c'mon, darling,加油,宝贝,加油,加油,亲爱的,

Let me steal this moment from you now.让我现在从你那里偷走这时刻.

C'mon, angel, c'mon, c'mon, darling,加油,天使,加油,加油,亲爱的,

Let's exchange the experience, oh.'让我们相互交换体验,哦.

And if I only could,如果我可以,

Make a deal with God,和上帝做一个交易,                 

And get him to swap our places,让他和我们交换地方,

Be running up that road,我们就可以奔向那路,

Be running up that hill,我们就可以奔向那山,

With no problems. x2毫无问题.'

If I only could, be running up that hill.' x7要是我可以奔向那山就好了.

评论

热度(24)